منتديات ميوزك زوما , افلام عربي , افلام اجنبي , اغاني , شعبي , كليبات , برامج , العاب
انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  23598310

منتديات ميوزك زوما , افلام عربي , افلام اجنبي , اغاني , شعبي , كليبات , برامج , العاب
انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  23598310

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام عربى، افلام اجنبى ، منتديات ميوزك ، اغانى ، العاب ، برامج ، موبايل ، تصميم ، نوكيا ، فلاش ، كرتون ، اشهار ، mp3 ، حصريا ، نوكيا ، ثيمات

الرئيسيةمنتديات ميوزكأحدث الصورالتسجيلدخول

انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
النجم احمد
عضو ذهبى
عضو ذهبى
النجم احمد

انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  66666610
ذكر
نــقـــاط الــخبـرة نــقـــاط الــخبـرة : 22742
السٌّمعَة السٌّمعَة : 0
العمر العمر : 36

انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  Empty
مُساهمةموضوع: انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  I_icon_minitimeالسبت 31 يوليو 2010, 02:43

فكرة جميلة رايتها في الفيس بوك قلت انقلها يمكن تعجبكم
انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  975106 انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  975106
توكيل شعبى
========

الإسم :
الجنسيه :
تاريخ الميلاد :
الرقم القومى :
العنوان :
المهنه :
انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  975106
وكلت عنى كلا من :-
----------------------
د / محمد مصطفى البرادعى
( محمد البرادعى )
أ /عمرومحمود ابوزيد موسى
( عمرو موسى )
د / حسن السيد نافعه
( حسن نافعه )
د / يحيى عبد العزيز الجمل
( يحيى الجمل )
د / محمد سليم العوا
المستشار / هشام البسطويسى
د / أيمن عبد العزيز نور
( أيمن نور )
المستشار / محمود رضا عبد العزيز
( محمود الخضيرى )
أ / حمدين عبد العاطى صباحى
( حمدين صباحى )
أ / عبد الغفار حسين شكر
( عبد الغفار شكر )
أ / أسامه الغزالى حرب
أ / جورج اسحق جرجس
( جورج اسحق )
انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  975106 انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  975106 انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  975106

للوكلاء الحق فى اختيار لجنه تحضيريه من القيادات السياسيه المختلفه ومن اساتذة وخبراء القانون الدستورى ونواب البرلمان لوضع وصياغة دستور جديد لجمهورية مصر العربيه يتماشى مع قيم الديمقراطيه وحقوق الانسان .

الموكل

تليفون :
الإيميل :

انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  975106 انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  975106 انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  975106

==========================================
انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  975106 انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  975106
عايز حقى - توكيل فى الشهر العقارى للدكتور/ محمد البرادعى
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  975106
حملة تعديل الدستور بإرادة الشعب

إملأ التوكيل وارسله الى احد الايميلات الاتيه ومعه صورة بطاقة الرقم القومى
يملأ بخط اليد ثم يتم تصويره هو و الرقم القومي باسكانر في أي مكتب تصوير أو تصويرهما بكاميرا ديجيتال و يتم ارسالهم على أحد هذه الايميلات و ستكمل الحمله تقديمهم إلى من وكلهم الشعب و تسجيلهم في المحكمه رسميا

انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  975106 انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  975106 انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  22649_1234285297268_1233252418_30712499_6060235_n
انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  17201 انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  17201 من انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  17201 حقك توكل بعض الاسماء فقط و ليس كلها حسب ثقتك فيها
انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  17201 و من حقك تضيف لها طبعا من تراه اهلا لتمثيلك
http://www.musiczooma.yoo7.com

انا رايح في 60 داهية ما رايكم نتقابل في 59 داهية و نكمل مع بعض .... عايز حقي يا حكومة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصرى جداا فليم البلد دى فيها حكومة النسخة الاصلية
» عايز ترحيب جامد
» عايز تصميم سريع ارجوكم
» عايز تصميم سريع ارجوكم
» امهات وابااء ـ المستقبل ما رايكم